بهترین قالیشویی در کرج

بهترین قالیشویی در کرج  

 

یکی از لوازم بسیار گران بها که در هر خانه ای مشاهده می شود فرش ها و قالی ها هستند. فرش ها را می توان یکی از میراث های ملی کشورمان به حساب آورد. به خصوص فرش های دستی که از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردارند و در سر تا سر جهان شناخته شده اند. حال چنین فرش هایی نیاز به شست و شو نیز دارند. این شست و شو می تواند به شکل ها و روش های مختلفی صورت بگیرد.

در اصل فرش های ماشینی یک روش خاص برای شست و شو دارند. همین روش در فرش های دستی متفاوت است. برای انجام چنین اموری می توانید یا در منزل به شست و شو آن ها بپردازید. یا بهترین قالیشویی در کرج را انتخاب کنید.

 حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه بهترین قالیشویی در کرج را شناسایی کنیم؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید. ویژگی های یک قالیشویی خوب را بدانید. که در ادامه به توضیح این موارد خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

قالیشویی چیست؟

بهترین قالیشویی در کرج

قبل از آن که بخواهیم در رابطه با بهترین قالیشویی در کرج یا به عبارتی قالیشویی گوهردشت سخن به میان بیاوریم باید با قالیشویی و نحوه کار آن ها آشنا شویم. قالیشویی ها در اصل از زمان های گذشته بوده اند. هدف اصلی آن ها نیز همان طور که از نامشان مشخص است شست و شو فرش ها می باشد.

با گسترش تکنولوژی از گذشته تا به امروز نیز روش های شست و شو تغییر کرده است. به عنوان مثال در ابتدا تمامی فرش ها در قالیشویی به شکل سنتی شسته می شد. ولی امروزه شکل آن ها تغییر کرده است. با استفاده از ماشین آلات پیشرفته به شست وشو می پردازند.

ناگفته نماند که در قالیشویی ها نیز روش شست و شو فرش های مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال فرش های دستی بسیار حساس ترند و به هنگام شست و شو آن ها نیز باید بسیار دقت شود. هم چنین میزان کثیف بودن فرش مورد نظر نیز در شست و شو آن اثر دارد. فرش هایی با کثیفی بیشتر به شکلی متفاوت تر شسته می شوند.

پس با این تفاسیر می توان این گونه بیان کرد که قالیشویی ها در اصل فرایند شست و شو فرش ها را به انجام می رسانند. که به شکل تخصصی انجام می گیرند. علاوه بر فرش ها نیز می توان شست و شو مبلمان، خوشخواب ها و … را به بهترین قالیشویی در کرج سپرد.

روش های مختلف شست و شو قالی در قالیشویی در کرج

همان طور که گفته شد قالی ها را می توان به روش های مختلفی شست. این روش ها را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • قالیشویی به روش دستی
  • قالیشویی به روش کاملا خودکار ( اتوماتیک )
  • قالیشویی به روش نیمه خودکار ( نیمه اتوماتیک )

هر یک از روش های بالا با توجه به امکانات خاصی که در قالیشویی موجود باشد انجام می شود. به عنوان مثال اگر قالیشویی منتخب از تجهیزات بالایی بهره مند باشد تمامی قالی ها به روش خودکار و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام می پذیرد.

فعالیت هایی که در قالیشویی در کرج به مرحله انجام می رسند فقط مختص شست و شوی فرش ها نمی باشد و قبل از آن، فعالیت هایی از جمله غبارگیری، شست و شو با آب، بخارشویی یا خشکشویی، آبگیری و خشک کردن فرش نیز انجام می گردد.

همیشه و در همه مراحل نکته بسیار مهمی که حائز اهمیت است آن است که فعالیت های مختلف را به دست متخصصان آن ها بسپارید. تا هم در کمترین زمان ممکن کار را به پایان برسانند و هم چنین از رسیدن آسیب به لوازم جلوگیری کنند. در قالیشویی ها نیز شست و شو به شکل کاملا اصولی انجام می گردد و همین امر کیفیت بسیار بالای کار را به همراه دارد.

بهترین قالیشویی در کرج کدام است ؟! و چه ویژگی های باید داشته باشد؟!

یکی از بهترین قالیشویی های که در حال حاضر در زمینه شست و شو فرش ها، مبلمان و … فعالیت دارد قالیشویی گوهردشت کرج می باشد. این قالیشویی از سابقه کاری ۳۷ ساله برخوردار است. در تمام این سال ها هدف اصلی آن ها ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتری بوده است. ناگفته نماند که در این زمینه نیز بسیار موفق بوده اند.

از افتخارات قالیشویی گوهردشت می توان به کسب ۱۶ جایزه مختلف در زمینه های متفاوت اشاره کرد. این قالیشویی را بر اساس تعداد پروژه های انجام شده ( ۳۵۵K  ) و کارشناسان با تجربه ( ۳۲ کارشناس ) می توان بهترین قالیشویی در کرج دانست. این تیم متخصص در تلاش اند تا بتوانند با به کارگیری بهترین ماشین آلات و لوازم با کفیت ترین خدمات را ارائه دهند.

و اما ویژگی های بهترین قالیشویی در کرج را می توان تحویل به موقع، کاور کردن مناسب، مشاوره دقیق و کاربردی، خدمات پس از شست و شو، تحویل درب منزل، ارائه فاکتور ثابت، ارائه مشاوره و خدمات آنلاین، شست و شو اسلامی و … دانست.

خدمات متفاوت قالیشویی در کرج – قالیشویی گوهردشت

از عوامل مختلفی که باعث تبدیل قالیشویی گوهردشت به بهترین قالیشویی شده است ارائه خدمات متنوع و با کیفیت می باشد. این قالیشویی در حیطه های کاری مختلف متخصصان کاربلد را به کار می گیرد و بهترین خدمات خود را ارائه می دهد. برخی از خدمات و ویژگی های این قالیشویی شامل موارد زیر می باشد:

  • در این قالیشویی شست و شو بر اساس اصول مذهبی انجام می پذیرد.
  • قیمت شست و شو در این قالیشویی به شکل ثابت است و برای تمامی افراد یکسان می باشد.
  • هم چنین برای تمامی قالی ها فاکتور های ثابت و شفاف ثبت می گردد.
  • رفوگری، بازسازی و مرمت فرش های آب دیده، پوسیده، سائیده، بید خورده نیز توسط قالیشویی گوهردشت اجرا می گردد.
  • دارکشی، پرداخت و پرزگیری، اصلاح سر نخ نیز از فعالیت های این تیم قالیشویی می باشد.
  • از دیگر فعالیت های موجود در بهترین قالیشویی در کرج یعنی گوهردشت می توان به چرم دوزی، دوگره و شیرازه دوزی اشاره نمود.
  • اعمال خدمات تکمیلی و آرایشی بر روی تمام فرش ها به درخواست مشتری انجام می پذیرد.
  • ترمیم بافت، ریشه و شیرازه نیز از اموری است که در این فضا مشاهده می شود.
  • قالیشویی گوهردشت توانایی انجام خدمات جانبی جهت احیای فرش های کهنه و اصلاح فرش های پاره و آسیب دیده را نیز دارد.
  • از ویژگی ها و خدمات مهم قالیشویی گوهردشت حمل و نقل به صورت لول با روکش پلاستیکی به وسیله کامیون های مسقف و ایمن است.
  • رنگرزی، رنگبرداری اصلاح و تفکیک رنگ های تداخل یافته و حذف لکه های پایدار نیز از فعالیت های قابل مشاهده است.
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری نیز صورت می پذیرد.
  • تحویل فرش ها بدون چروک و بدون کوچکترین آسیب انجام می پذیرد.

 

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری