خدمات رایگان قالیشویی گوهردشت براى فالووراى اینستاگرام

[cz_gap height=”100px”]
[cz_title icon_before_type=”icon” icon_after_type=”icon” shape=”text” smart_fs=”true” text_center=”true” id=”cz_24094″ cz_title=”” icon=”fab fa-free-code-camp”]

خدمات رایگان قالیشویی گوهردشت براى فالووراى اینستاگرام

قالیشویی در کرج خدمات رایگان خدمات رایگان براى فالووراى اینستاگرام چى ازین بهتر ، خدمات رایگان، دکمه ى دنبال کردن رو بزنید ، وقتى که فرشاى تمیزتون لکه شد ، بقیه شو به ما بسپارید هرسوالى دارید زیر همین پست بپرسید قالیشویی گوهردشت تجلی تخصص‌،تعهد و نوآوری تنها دارنده کارخانه اختصاصی عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان تهران و کرج ۰۲۶-۳۴۴۶۰۵۷۸ ۰۲۶-۳۴۴۴۰۴۹۴ ثبت سفارش آنلاین   @ghalishuyi_gohardasht همه نوع فرش              همه نوع خدمات #قالیشویی #قالیشویی_تهران #خدمات #خدمات_اینستاگرام #فرش #فرش_مدرن #خدمات_رایگان #قالیشویی_گوهردشت #کرج #کرج_گوهردشت #خدمات_کرج #قالیشویی_خوب[/cz_title]

 

سالن شستشوی مکانیزه کارخانه قالیشویی گوهردشت

 

امروز میخوایم راجع به کارخانه اختصاصی قالیشویی گوهردشت صحبت کنیم در کارخانه دو سالن مجزای شستشو داریم : سنتی و مکانیزه.

در سالن مکانیزه دستگاه های تمام اتوماتیک کارخانه قالیشویی گوهردشت آماده است تا قالی های ماشینی شما عزیزان رو که درصد صدمه دیدنشون نزدیک به صفره و خدمات خاصی نمیخوان در نهایت سلامت و با به حداقل رساندن مصرف آب که این روزها صرفه جویی در اون برای حمایت از آیندگانمون خیلی مهم تر شده،شسته بشن.

 

سالن شستشوی سنتی کارخانه قالیشویی گوهردشت

در سالن شستشوی سنتی که آماده خدمات دهی به قالی های اعلا و حساس دستباف و ماشینی هست که نیاز به خدمات خاصی دارن و یا از حساسیت بالایی برخوردارن؛ نظارت آنلاین روی قالی ها انجام میشه بدین صورت که کارشناس لحظه به لحظه به شستشوی قالی و خدماتی که روی قالی انجام میشه نظارت دقیق داره و متناسب با جنس قالی، لکه های روی قالی و خدمات مورد نظر مشتری و روند پیش روی شستشو و انجام خدمات، راجع به ماده شوینده و فرمولاسیون محلول لکه بر و مدت زمان لازم برای شستشو و خدمات روی قالی نظر میده تا قالی های شما مشتری عزیز در کمال سلامت و پاکیزگی از سالن شستشو خارج بشه و باز هم طبق نظر کارشناس با استفاده از یکی از سه روش آبگیری که در کارخانه ازش بهره میبریم،آب قالی گرفته میشه و پس از خشک شدن وارد سالن بسته بندی میشه تا در ردیف ها و ستون های مشخصی تا لحظه تحویل به شما مشتری گرامی در امنیت کامل نگهداری بشه. تمام این صحبت ها در راستای اطلاع رسانی به شما مشتریان گرامی قالیشویی گوهردشت بود برای اطمینان خاطر دادن به شما برای اینکه با خیالی آسوده قالی های خودتون رو به ما بسپارید تا به سلامت قالی هاتون اهمیت داده باشین و با قالی های خودتون مهربون تر رفتار کرده باشید.

رفوی فرش

رفوی فرش از جمله فعالیت های بسیار تخصصی است که متخصصان آن باید مهارت بالایی داشته باشند. تخمین هزینه های مربوطه هم به عوامل متعددی مثل تعداد فرش ها، اندازه محل های نیازمند رفو، نوع فرش و نوع آسیب وارد شده بستگی دارد. اینجا تعدادی از آسیب های رایج قالی و فرش را نام می بریم:

بیدخوردگی

بیدخوردگی معمولا برای فرش هایی اتفاق می افتد که در فضاهای بسته و بدون جریان هوا و بدون تردد هستندد. به همین دلیل معمولا فرش های در حال استفاده در خانه ها دچار این مشکل نمی شوند، اما فرش ها و قالی هایی که در انباری ها نگهداری می شوند بسیار مستعد دچار شدن به این مشکل هستند.

پوسیدگی

عدم توجه به شستشوی دوره ای یا رطوبت زیاد از عواملی هستند که معمولا باعث پوسیدگی در قالی و فرش می شوند. بنابراین توصیه می شود که اگر چیزی روی فرش ریخت به سرعت تمیزش کنید. برای این کار هم می توانید برخی از مطالب بلاگ قالیشویی گوهردشت در این مورد را مطالعه کنید و هم به سادگی از خدمات قالیشویی استفاده کنید.

ساییدگی

معمولا به دلیل فشارهای مداوم یا استفاده زیاد و طولانی مدت از فرش ایجاد می شود که پرزها کم کم از بین می روند و آنچه می ماند چله های فرش است.

پارگی

حمل و نقل اشتباه یا وارد آمدن ضربه به وسیله اجسام تیز یا سایر هوامل می توانند باعث ایجاد پارگی در قالی و فرش شوند. بنابراین در هنگام جابجایی و حمل و نقل فرش نیز توجه به نکات ساده می تواند سلامت فرشتان را تضمین کند.

سوختگی

سقوط ذغال گداخته یا سیگار روشن، کبریت و از این دست، منجر به ایجاد سوختگی در فرش می شود. اگر میزان سوختگی کم باشد اصلاح آن آسان تر و اگر سوختگی شدید باشد ترمیم و رفوی آن قدری دشوار می شود.

رنگ و لکه

ریختن رنگ، جوهر، لاک و موادی از این دست فرش و قالی را نیازمند لکه گیری می کند.

خرابی ریشه ها

به دلیل عدم مراقبت صحیح ریشه ها می توانند پوسیده و پاره شوند. که این اتفاق سلامتی فرش را به مخاطره می اندازد.

شیرازه یا زیگزاگ

دوختن یک نوار چرمی در زیر قسمت ریشه ها می تواند باعث حفظ سلامت ریشه ها و جلوگیری از سر خوردن فرش روی سطوح صیقلی شود.

قالیشویی گوهردشت تجلی تخصص‌،تعهد و نوآوری

تنها دارنده کارخانه اختصاصی عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان تهران و کرج

۰۲۶۳۴۴۶۰۵۷۸ ۰۲۶-۳۴۴۴۰۴۹۴

ثبت سفارش آنلاین

gohardashtcp.com

@ghalishuyi_gohardasht

همه نوع فرش

همه نوع خدمات

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری