خشکشویی فرش در محل

خشکشویی فرش در محل

[cz_title bline=”cz_line_both_side” id=”cz_39240″ sk_lines=”background-color:#2e2e2e;width:8px;height:8px;top:10px;left:1px;” css_right_line_left=”1px” sk_lines_con=”height:4px;top:5px;” cz_title=””]

خشکشویی فرش در محل

قالیشویی در کرج[/cz_title]

خشکشویی فرش

در محل و منزل شما عزیزان ، از ویزه ترین و متمایزترین خدمات قالیشویی گوهردشت می باشد. برخی از مشتریان به دلایل شخصی حاضر به ارسال و شستشوی فرش در کارخانه را ندارند و شرکت قالیشویی گوهردشت پیشنهاد خشکشویی فرش در منزل را به آنها می دهد! خشکشویی در محل با استفاده از شامپو مخصوص انجام می شود.

شامپوی مخصوص را روی فرش ریخته و با استفاده از فرچه مخصوص شروع به خشکشویی فرش شما می کنیم و فرش در مدت زمان یک الی دو ساعت کاملاً خشک می شود.
برای افزایش عمر فرش خاطرتان باشد که حتما فرش را جمع کنید و زیر آن را کاملا تمیز کنید و خاک زیر آن را بگیرید. هنگام جارو برقی کشیدن از حداکثر توان جارو برقی استفاده کنید تا گرد و خاک را از عمق فرش جذب کند. گرد و خاک باعث از بین رفتن بافت فرش شما می شود.

خشکشویی و قالیشویی در کرج را به قالیشویی گوهردشت بسپرارید.

[cz_button title=”رزرو آنلاین شستشوی فرش دستباف با ۱۰% تخفیف” btn_position=”cz_btn_center” icon_position=”after” text_effect=”cz_btn_show_hidden_icon” effect=”cz_btn_fx_7″ link=”url:https%3A%2F%2Fgohardashtcp.com%2Fcontact%2F|||” icon=”fa czico-077-like” id=”cz_97810″ sk_button=”font-size:20px;color:#000000;font-weight:700;background-color:#2e2e2e;padding:7px 15px;border-top-width:0px;border-right-width:0px;border-bottom-width:0px;” sk_icon=”color:rgba(255,255,255,0.51);”]
[cz_image size=”large” image_opacity=”op_3″ image=”2423″ id=”cz_69326″ sk_css=”background-color:rgba(0,0,0,0.01);” svg_bg=”_class_svg_color:rgba(0,0,0,0.01);”][/cz_image]
[cz_title shape=”text” id=”cz_81875″ sk_shape=”font-size:44px;color:rgba(246,132,32,0.1);text-align:center;” shape_text=”انواع فرش‌های دستباف ازنظر متریال” cz_title=””]

قالیشویی گوهردشت

متخصص در خشکشوی انواع فرش‌ها در محل شما

[/cz_title]

استفاده از روش خشکشویی فرش بیشتر مورد کاربرد جهت از بین بردن لک ها سطحی و گرد و غبار بر روی فرش های می باشد. همچنین برای شستشوی فرش های ظریف و بدون رنگ ثابت بهتر از این روش استفاده نمایید تا کوچکترین آسیبی به فرش شما وارد نیاید.این روش می تواند فرش شما را در بهترین شرایط ممکن و طول عمر نسبتا مناسبی حفظ نماید راکه فرش ها در این روش وکیوم می شوند.

از دیگر مزایای خشکشویی فرش ها به وتاه بودن زمان انجام آن و هزینه مناسب آن می توان اشاره نمود.در صورت نیاز به خدمات خشکشویی فرش در منزل تنها کافیست با ما در قالیشویی گوهردشت در تماس باشید.

خشکشویی و قالیشویی در کرج را به قالیشویی گوهردشت بسپرارید.

انواع شستشوی فرش

“قالیشویی گوهردشت“ برترین قالیشویی در کرج

قالیشویی گوهردشت با تخصص در زمینه شستشوی انواع فرشها نظیر: فرش دستباف، ماشینی، گلیم، جاجیم، مبلمان و… که هر کدام را با متد خاص و با در نظر گرفتن بافت، جنس و نوع رنگی که به کار رفته است با تجهیزات شستشوی حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

از انجایی که شستشوی فرش از انواع مختلفی و گسترده ای برخوردار است نگاهی اجمالی به شیوه ی شستشو در قالیشویی گوهردشت میپردازیم.

  • شستشو به شیوه (خشکشویی)
خشکشویی به شیوه ای گفته میشود که از بافت فرش خاکهای داخل بافت را با یک مکنده قوی بیرون میکشند. این اتفاق وقتی رخ میدهد که مایعی روی فرش پاشیده شود تا با خاک داخل فرش ترکیب شود و باعث میشود که خاک رهاسازی شود تا با استفاده از مکنده قوی تمام خاک داخل بافت بیرون کشیده شود.
  • شستشو با بخار

در این روش مایعی به حالت گرم به بافت فرش نفوذ میکند و باعث میشود خاک از بافت فرش جدا شود و بعد از جدا شدن خاک با مکنده قوی از سطح فرش می مکد.

  • شستشو با شامپو فرش

شستشو با اسفنج و شامپو فرش خاک را از فرش جدا میکند و با یک بورس موتوری خاک را از عمق فرش جدا میکند و تمام ذرات باقی مانده با جاروبرقی قوی بیرون کشیده میشود.

_دلایل انتخاب یک قالیشویی مطمئن از نظر (قالیشویی گوهردشت)

  • ۱_استفاده از دستگاههای شستشوی به روز و کار امد
  • ۲_لکه بری بالا
  • ۳_نرم و تمیزی فرش
  • ۴_خدمات عالی پرسنل از لحظه تحویل گرفتن فرش تا لحظه تحویل دادن به مشتری
  • ۵_احترام به مشتری و اطمینان خاطر همیشگی او

“قالیشویی گوهردشت“ برترین قالیشویی در کرج

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری