شستشوی تابلو فرش

شستشوی تابلو فرش

[cz_title bline=”cz_line_both_side” id=”cz_57803″ sk_lines=”background-color:#2e2e2e;width:8px;height:8px;top:10px;left:1px;” css_right_line_left=”1px” sk_lines_con=”height:4px;top:5px;” cz_title=””]

شستشوی تابلو فرش 

قالیشویی در کرج

[/cz_title]
شستشوی تابلو فرش می‌تواند ازجمله کارهای سخت خانه‌داری باشد.
اگرچه تابلو فرش‌ها در ابعاد و اندازه‌های متنوع با طرح‌های مختلف وجود دارند و به‌ندرت کثیف می‌شوند اما با توجه به قیمت بالایی که دارند آسیب ندیدن آن‌ها حین شستشو و نظافت قطعاً بسیار اهمیت دارد.
برای شستشوی تابلو فرش می‌توانید ازخدمات قالیشویی گوهردشت استفاده نمایید. این شرکت تجربه و تخصص لازم برای نظافت انواع تابلو فرش‌های گران‌بهای شما را دارد و با یک هزینه مناسب این خدمات را برای شما انجام می‌دهد.
ضمانت‌نامه کتبی قالیشویی گوهردشت در تحویل سالم و بدون نقص تابلو فرش به شما اطمینان لازم جهت اعتماد کردن به این شرکت قالیشویی معتبر در استان البرز را می‌بخشد.
قالیشویی گوهردشت اولین دارنده کارخانه اختصاصی قالیشویی در کرج
[cz_button title=”رزرو آنلاین شستشوی فرش دستباف با ۱۰% تخفیف” btn_position=”cz_btn_center” icon_position=”after” text_effect=”cz_btn_show_hidden_icon” effect=”cz_btn_fx_7″ link=”url:https%3A%2F%2Fgohardashtcp.com%2Fcontact%2F|||” icon=”fa czico-077-like” id=”cz_97810″ sk_button=”font-size:20px;color:#000000;font-weight:700;background-color:#2e2e2e;padding:7px 15px;border-top-width:0px;border-right-width:0px;border-bottom-width:0px;” sk_icon=”color:rgba(255,255,255,0.51);”]
[cz_image image_opacity=”op_3″ image=”3084″ id=”cz_70662″ sk_css=”background-color:#000000;”][/cz_image]
[cz_title shape=”text” id=”cz_74300″ sk_shape=”font-size:44px;color:rgba(246,132,32,0.1);text-align:center;”]

قالیشویی گوهردشت

متخصص در شستوشوی انواع تابلو فرش‌

[/cz_title]
[cz_gap height=”55px” id=”cz_50631″][cz_animated_text before_text=”نکات مهم در شستشوی تابلو فرش” words=”ماشینی,دستبافت,ابریشمی,خارجی” after_text=”” id=”cz_45039″]

در شستن تابلو فرش برای اولین بار ممکن است تغییر رنگ آن را شاهد باشید که بسیار طبیعی است. بنابراین شستن آن به ‌دقت و مهارت خاصی نیاز دارد در غیر این صورت شما با آسیب‌هایی مثل پخش‌شدگی رنگ در تابلو فرش خود مواجه می‌شوید.

در هنگام خرید تابلو فرش توجه داشته باشید که تنها تابلوهایی را خریداری کنید که قابلیت شستشوی با آب و صابون را داشته باشند زیرا در این صورت با مشکل درهم شدن شدن رنگ‌ها هنگام شستن مواجه نمی‌شوید.

بنابراین پیشنهاد ما به شما در قالیشویی گوهردشت جهت شستن تابلو فرش محول نمودن این کار به تیم متخصص و حرفه‌ای شستشوی فرش این شرکت می‌باشد.
این اطمینان را داشته باشید که با ما هیچ مشکلی برای تابلو فرش شما به وجود نمی‎آید.

قالیشویی گوهردشت اولین دارنده کارخانه اختصاصی  قالیشویی در کرج
[cz_image size=”912×1200″ css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” image=”3086″ id=”cz_13222″][/cz_image]
[cz_gap height=”55px” id=”cz_63631″][cz_animated_text before_text=”مراحل شستشوی تابلو فرش” words=”ماشینی,دستبافت,ابریشمی,خارجی” after_text=”” id=”cz_100257″]

ابتدا لازم است تابلو فرش شما از قاب آن جدا شود. پس‌ازآن مراحل خاک‌گیری از تابلو انجام می‌شود تا گردوغبار داخل آن در حین شستن باعث چرک مردگی آن نگردد.

مرحله شستن با توجه به جنس و بافت تابلو انجام می‌شود تا مواد شوینده باعث درهم شدن رنگ آن نگردد. برای این کار از بهترین و مناسب‌ترین مواد شوینده استفاده می‌شود.

خشک‌کردن تابلو به دور از نور مستقیم خورشید انجام می‌شود و برای خشک‌کردن سریع‌تر می‌توان از دستگاه‌های خشک‌کن استفاده نمود.

در پایان شما می‌توانید تابلو فرش خود را بدون کمترین تغییر در بافت و رنگ و ویژگی‌های ظاهری در کمترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

قالیشویی گوهردشت اولین دارنده کارخانه اختصاصی قالیشویی در کرج

سالن شستشوی مکانیزه کارخانه قالیشویی گوهردشت ( برترین قالیشویی در کرج )

 

امروز میخوایم راجع به کارخانه اختصاصی قالیشویی گوهردشت صحبت کنیم در کارخانه دو سالن مجزای شستشو داریم : سنتی و مکانیزه.

در سالن مکانیزه دستگاه های تمام اتوماتیک کارخانه قالیشویی گوهردشت آماده است تا قالی های ماشینی شما عزیزان رو که درصد صدمه دیدنشون نزدیک به صفره و خدمات خاصی نمیخوان در نهایت سلامت و با به حداقل رساندن مصرف آب که این روزها صرفه جویی در اون برای حمایت از آیندگانمون خیلی مهم تر شده،شسته بشن.

 

سالن شستشوی سنتی کارخانه قالیشویی گوهردشت

( برترین قالیشویی در کرج )

در سالن شستشوی سنتی که آماده خدمات دهی به قالی های اعلا و حساس دستباف و ماشینی هست که نیاز به خدمات خاصی دارن و یا از حساسیت بالایی برخوردارن؛

نظارت آنلاین روی قالی ها انجام میشه بدین صورت که کارشناس لحظه به لحظه به شستشوی قالی و خدماتی که روی قالی انجام میشه نظارت دقیق داره و متناسب با جنس قالی، لکه های روی قالی و خدمات مورد نظر مشتری و روند پیش روی شستشو و انجام خدمات، راجع به ماده شوینده و فرمولاسیون محلول لکه بر و مدت زمان لازم برای شستشو و خدمات روی قالی نظر میده

تا قالی های شما مشتری عزیز در کمال سلامت و پاکیزگی از سالن شستشو خارج بشه و باز هم طبق نظر کارشناس با استفاده از یکی از سه روش آبگیری که در کارخانه ازش بهره میبریم،آب قالی گرفته میشه و پس از خشک شدن وارد سالن بسته بندی میشه تا در ردیف ها و ستون های مشخصی تا لحظه تحویل به شما مشتری گرامی در امنیت کامل نگهداری بشه.

تمام این صحبت ها در راستای اطلاع رسانی به شما مشتریان گرامی قالیشویی گوهردشت بود برای اطمینان خاطر دادن به شما برای اینکه با خیالی آسوده قالی های خودتون رو به ما بسپارید تا به سلامت قالی هاتون اهمیت داده باشین و با قالی های خودتون مهربون تر رفتار کرده باشید.

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری