شستن فرش های فانتزی

شستن فرش های فانتزی

شستن فرش های فانتزی

دراین مقاله سعی ما بر این است که شستشن فرش های فانتزی درمنزل را مورد بررسی قرار دهیم و مزایا ومعایب این کار را با همدیگر بررسی کنیم تا به یک نتیجه ی مطلوب و دلخواه مشتریان عزیز برسیم.
  • نحوه شستن فرش ترک
  • شستن فرش شگی
  • شستن فرش خز
  • نحوه شستن فرش ماکارونی
  • قالیچه ریش ریشی
ارائه کلیه خدمات شستشوی قالیچه های فانتزی قالیشویی در کرج توسط قالیشویی گوهردشت انجام میگیرد.

شستشوی انواع فرش های فانتزی

  1. قبل از اینکه کار شستن فرش های فانتزی را انجام دهید،ابتدا روی فرش و پشت ان را جارو بزنید.
  2. در صورتی که فرش کوچک است می توانید ان را بتکانید تا کاملا خاک وموادی که لای پرزها نفوذ کرده از فرش جدا شده تا یک شستشوی تمیز و مطلوب تری داشته باشید.
  3. قبل از شستن فرش های فانتزی به برچسب پشت فرش دقت کنید تا اطلاعات مربوط  به شستشو راببینید تا ضمن شستن فرش های فانتزی کمترین آسیب را به ان بزنید.
  4. فرش های فانتزی از الیاف مصنوعی آکرلیک  تهیه شده اند بنابراین شستن این فرش ها باید با شامپوهای صنعتی صورت بگیرد.(فرش های فانتزی را نباید با پودر دستی ویا پودر ماشین شست،زیرادر هنگام خشک شدن فرش زرد رنگ شده و جلوه وزیبایی  فرش شما از بین می رود.)
شستن فرش های فانتزی
شستن فرش های فانتزی

چند راهکار برای شستشوی فرش های فانتزی درمنزل

شستن فرش های فانتزی از حساسیت و ظرافت بیشتری نسبت به فرش های ماشینی برخوردارند،بنابراین برای شستن این فرش ها از تکاندن و محکم کوبیدن ان خودداری کنید.
  1. قبل از شستن فرش های فانتزی سطح روی فرش را از اشغال وموادی که به ان چسبیده کاملا پاک کنید.
  2. سطح رو وپشت فرش راقبل از شستن جارو بکشید.(باید مکش جارو برقی روی حداقل ممکن باشد تا به بافت فرش آسیب نرسد)
  3. اگر فرش شما دچار لکه شده سعی کنید قبل از شستشو لکه ی فرش را از بین برده سپس اقدام به شستن کنید.
  4. فرش رابرسی کنید تا پارگی ویا پوسیدگی نداشته باشد.
  5. اگر فرش فانتزی شما رنگ خاصی میباشد  در مورد شستشوی ان تحقیق کنید تا فرش دچار بهم ریختگی رنگ نشود و زیبایی وجلوه ی فرش حفظ شود.
 

طریقه ی شستن فرش های فانتزی در منزل:

پس از لکه بری فرش های فانتزی وجارو زدن سطح رو  و پشت فرش ،فرش شما اماده ی شستشو می باشد.بنابراین پس از  این که فرش فانتزیرا خوب شستید و ابکشی کردید حتما  با یک حوله ی کاملا خشک  روی سطح فرش را مالش دهید تا اب اضافه ی ان گرفته شود وفرش را  روی یک سطح شیب دار پهن  کنید  .(حتی المقدور از اویختن فرش های فانتزی خود داری کنید) فرش فانتزی  شسته شده را حتما در هوای ازاد خشک کنید تا بوی نامطبوع نگیرد.(از قرار دادن فرش های فانتزی در نور مستقیم افتاب خود داری کنید .زیرا فرش شما دچار رنگ پریدگی شده وجلوه وزیبایی خود را از دست میدهد.)  

نکات شستشو فرش فانتزی :

  1. قبل از شستشوی فرش فانتزی حتما به پشت فرش دقت کنید.
  2. از فروشنده ی فرش های فانتزی در مورد شستشوی فرش سوال کرده وابهامات خودتان را بر طرف کنید.
  3. به دمای اب حتما  توجه داشته باشید از اب ولرم برای شستشوی فرش های فانتزی استفاده کنید.اا
  4. از مواد شوینده ی مناسب برای شستن فرش استفاده کنیدزیرا هر لکه حلال مخصوص خود رادارد سرخود اقدام به لکه بری فرش های فانتزی نکنید زیرا به رنگ فرش اسیب وارد می کنید.
  5. زمانی که فرش فانتزی را ابکشی کردید،مطمئن شوید که مواد شوینده  به طور کامل از داخل الیاف فرش خارج شده باشد تا به الیاف فرش اسیب کمتری وارد کنید.
  6. برای شستن فرش های فانتزی از مواد پودری استفاده نکنید(از شامپو های صنعتی استفاده کنید)زیرا مواد پودری لابلای الیاف می ماند وباعث رنگ زرد فرش می شود.

شستشوی فرش های فانتزی درقالیشویی:

اگر شما کاربر محترم تصمیم  گرفته اید فرش های فانتزی خود را بشورید بهتر است این کار را به قالیشوئی حرفه ای بسپارید تا فرش فانتزی شما کمترین آسیب راببیند .امروزه فرش های فانتزی یک  کالای لوکس وتجملاتی به حساب می اید واگر بخواهید فرش خود رابرای سالیان متوالی نگهداری کنید باید در نحوه ی نظافت و شستشوی ان دقت لازم را مبذول داشته  تا تا یک فرش فانتزی بارنگ وکیفیت روز اول که خریداری کرده اید داشته باشید. سعی کنید کار شستن فرش های فانتزی خود را به قالیشوئی هائی که معتبر ودارای سیستم اتوماتیک  استاندارد شستشو می باشند واگذار کنید تا شستشو،رفو گری ولکه بری فرش بدون هیچ گونه تخریب وصدمه ای صورت پذیرد.در این راستا ما به شماعزیزان قالیشوئی گوهردشت راپیشنهاد می کنیم. قالیشوئی گوهر دشت در کرج،فرش شما همشهریان عزیز راکاملا  اسلامی وبهداشتی وبا موازین وپروتکل های استاندارد روزشستشو داده وپرسنل این مجموعه با رعایت اصول بهداشتی(دستکش،ماسک وکاورکفش)اقدام به جمع اوری فرش مورد نظر شما کرده وکاملا حرفهای این کار را به سر انجام می رسانند. مزایای قالیشویی مدرن :
  • شرایط آب و هوا در زمان تحویل فرش شما تاثیر ندارد.
  • فرش ها در گرمخانه خشک میشوند ، عدم آلودگی فرش به میکروب وآلاینده میباشد
  • خدمات شستشو به نحو احسنت انجام شده و فرش شما به بهترین و تمیز ترین وجه ممکن شسته میشود.
  • فرش شما پایین ترین درصد آسیب را باتوجه به نظارت و پیگیری واحد کنترل کیفیت می بیند.
معایب قالیشویی سنتی :
  • شرایط جوی و آب وهوا خشک شدن و تحویل فرش را به تعویق می اندازد.
  • فرش ها پس از شستشو خشک میشوند و گردخاک و آلودگی هوا روی فرش تاثیر می گذارد.
  • شستشو ممکن است یکدست و تمیز نباشد و عوامل خستگی کاری روی تمیزی فرش تاثیر بگذارد.
  • احتمال آلسیب دیدن و پاره شدن فرش هنگام انجام خدمات قالیشویی توسط نیروی انسانی وجود دارد.

شستشوی فرش فانتزی در کرج 

چنانچه مایل به شستن فرش های فانتزی منزل خود هستید ما به شما قالیشویی گوهردشت کرج را پیشنهاد میکنیم چرا که کلیه خدمات از قبیل قالی شویی ، رفوگری ، لکه بری و مبل شویی در قالیشویی در کرج به بهترین شکل با کادری مجرب و کاملا حرفه ای وبهداشتی صورت میگیرد ، چرا که هدف این مجموعه رضایت ۱۰۰ درصدی مشتری میباشد. چناچه شما از شستشوی فرش خود راضی نباشید ، قالیشویی گوهردشت ۴۸ ساعت گارانتی برای فرش های شسته شده گذاشته چنانچه در این زمان دچار کثیفی یا عدم رضایت مشتری از شستشو فرش باشد شما میتوانید با استرداد فرش به قالیشویی گوهردشت نسبت به شستشو مجدد فرش خود کنید و با رضایت کامل از این مجموعه خارج شوید ریال، قالیشویی گوهردشت بهترین قالیشویی در کرج
قالیشویی در کرج
همه نوع خدمات همه نوع فرش        
Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری