قالیشویی خوب چه قالیشویی است ؟

قالیشویی خوب چه قالیشویی است ؟

قالیشویی در کرج

قالیشویی

همه شما به این امر واقف هستید که فرش یکی از اجزای مهم و اساسی در هر خانه ای است. از سال های گذشته تا به امروز نیز به شکل گسترده ای به کار برده می شوند. پس طبیعی است که پس از استفاده مداوم به شست و شو نیاز داشته باشند. به همین دلیل باید به شست و شوی آن ها اقدام شود. این فعالیت ها نیز به شکل های گوناگونی انجام می شود که یکی از آن ها سپردن کار به دست مراکز قالیشویی می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که یک مرکز معتبر را از کجا تشخیص بدهیم ؟

برای رسیدن به جواب این سوال باید موارد بسیار زیادی مورد بررسی قرار بگیرد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم و ویژگی های یک قالیشویی مناسب را بیان نماییم.

یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟!

قالیشویی گوهردشت
قالیشویی گوهردشت

اگر بخواهیم در مورد زمان شستن قالی ها و فرش ها صحبت کنیم می توانیم بگوییم که بهترین تایم برای انجام این گونه از فعالیت ها فروردین تا اردیبهشت است. علت این امر هم گرم بودن هوا و تابش مستقیم آفتاب بر روی فرش می باشد. این موضوع باعث خشک شدن هر چه سریع تر فرش می شود و کار های شما نیز سریع تر و زودتر پیش می رود. این موضوع آسیب رسیدن به فرش را نیز به حداقل می رساند و باعث افزایش طول عمر آن می گردد.

سپردن کار شست و شو فرش به مراکز قالیشویی کاری بسیار درست می باشد. چرا که در این محیط ها کار شست و شو بر اساس اصول انجام می شود و از شوینده های متناسب هر فرش استفاده می گردد. تمام این نکات دست به دست هم می دهند تا یک فرش تمیز و شفاف و جدا از هر گونه مشکلی تحویل داده شود.

حال سوال این جاست که تفاوت شست و شو فرش ها در کجاست ؟ جواب این سوال را می توان این گونه بیان کرد که در قالیشویی های استاندارد و مناسب تفاوت های زیادی در شست و شو فرش های ماشینی و فرش های دستباف وجود دارد. فرش ماشینی شست و شو راحت تری دارد به این شکل که در هنگام شست و شو رنگ پس نمی دهد و از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد. ولی فرش های دستباف رنگ پس می دهند. که برای جلوگیری از این کار از مواد خاص و روش های منحصربفردی استفاده می گردد.

 

مراجعه حضوری کارشناسان و انجام بررسی های لازم:

از مواردی که می توان برای قالیشویی های مناسب در نظر گرفت حضور کارشناس در محل تحویل قالی می باشد. این کار برای آن انجام می شود که مشتری با نیاز هایی که فرش آن نیاز دارد آشنا شود و بر اساس آن ها اقدام به شست و شو و هر کار دیگری کند. کارشناس به بررسی فرش می پردازد و خدمات مورد نیاز فرش را به مشتری ارائه می دهد که در صورت رضایت، فرش به مرکز انتقال پیدا می کند.

کاور کردن مناسب و حرفه ای فرش توسط کارکنان :

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های یک مرکز مناسب نحوه کاور کردن فرش ها به هنگام تحویل فرش می باشد. با این کار فرش دیگر دچار مشکل نمی شود و به هنگام تحویل نیز کثیف نمی گردد. کاربر نیز با خیال راحت آن را تحویل می گیرد.

 

نحوه قیمت گذاری:

اگر یک مرکز قالیشویی به شکل معتبر راه اندازی شده باشد و بر اساس قوانین پیش رود باید قیمت های خود را نیز بر اساس اتحادیه قالیشویی ارائه دهد. این قیمت ها به شکل متفاوت است. به این صورت که اگر ارائه خدمات به شکل شست و شو است یک قیمت در نظر گرفته می شود. اگر خدمات دیگری مد نظر است قیمت های دیگر. حال نکته مهم و حائز اهمیت آن است که یک قالیشویی مطمئن این قیمت ها را به شکل فاکتور به کاربر ارائه می دهد تا بعد ها هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

 

سرعت عمل:

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که سرعت عمل در کار قالیشویی بسیار مناسب است. یک قالیشویی مناسب باید در کم ترین زمان ممکن قالی را تحویل بگیرد، بشوید و سپس تحویل مشتری دهد.

 

خوش قول بودن:

خوش قول بودن نیز یکی از نکات قالیشویی خوب و مناسب می باشد. چرا که افراد به حساب تایمی که از جانب قالیشویی مطرح می شود برنامه های خود را هماهنگ می کنند. پس آن تایم بودن بسیار حائز اهمیت است.

 

پشتیبانی از مشتریان خود:

یکی دیگر از پاسخ های سوال قالیشویی خوب  آن است که  هرگز فعالیت خود را فقط در زمینه شست و شو در نظر نمی گیرد. بلکه آن را به شکل گسترده تری انجام می دهد. یکی از این کار ها آن است که مشتریان خود را پشتیبانی می کند. مثلا آن ها را با نحوه شست و شو، زمان ارسال قالی ها و خدمات پس از شست و شو آشنا می کند.

قالیشویی در کرج
قالیشویی در کرج

ارتباط با مشتری حتی پس از پایان کار:

از دیگر ویژگی های یک قالیشویی خوب آن است که خدمات و فعالیت های پس از شست و شو نیز داشته باشد. به این صورت که با پایان کار شست و شو ارتباط آن ها با مشتری قطع نمی شود. آن هم به این شکل که پس از پایان کار می تواند نظرات مشتریان را جمع آوری کند. رضایت یا نارضایتی آن ها را بررسی کند. آن ها در صورت داشتن هر گونه سوال یاری کند. تمامی این کار ها نیز می تواند به شکل آنلاین باشد.

 

به کدام قالیشویی اعتماد کنیم ؟!

برای آن که بخواهیم فرش های خود را در اختیار قالیشویی ها قرار دهیم باید در ابتدا از مجاز بودن یا نبودن آن ها اطمینان حاصل کنیم. این کار از طریق پرس و جو از اطرافیان امکان پذیر است. یا می توان از طریق شبکه های مجازی و یا سایت آن مرکز به مورد اطمینان بودن آن پی برد.

 

سخن پایانی در رابطه با قالیشویی خوب

با توجه به موارد بالا و بررسی هر یک از آن ها می توانید با یک قالیشویی مناسب آشنا شوید. از خدمات آن ها استفاده کنید. در نهایت از انتخاب خود و فرش های تمیز شسته شده نهایت لذت را ببرید.

 

قالیشویی گوهردشت با سالها تجربه در زمینه قالیشویی در کرج گوهردشت آماده همکاری همه عزیزان و همشهریان است ، می توانید با ارسال درخواست خود با خیال راحت فرش خود را به ما بسپارید .

 


فرش ماشینی 

فرش ابریشم چیست و درآمد این شغل چقدر است؟

بایدها و نبایدهای شستن فرش دستباف در منزل


آبگیر لوله ای قالیشویی گوهردشت

خدمات مبلشویی در قالیشویی گوهردشت

خدمات رایگان قالیشویی گوهردشت براى فالووراى اینستاگرام

رفوگری و ترمیم

رفوگری و ترمیم

مبلشویی

شستشوی تابلو فرش

شستشوی فرش دستبافت

موکت شویی

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری