قالیشویی در مهرویلا

قالیشویی در مهرویلا

اگر به دنبال یک قالیشویی در مهرویلا برای شستشوی فرش های ماشینی، دستباف و موکت در مهرویلا با بروزترین تجهیزات قالیشویی و بهره گیری از نیروهای متخصص شستشوی فرش هستید، همین الان با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بهترین قالیشویی مهرویلا :‌

 

با توجه به ارزنده شدن فرش های ماشینی و دستباف امر شستشوی فرش ها بسیار مهم می باشد، همچنین به دلیل تغیرات صورت گرفته در نوع بافت و رنگ فرش ها این فرش ها بسیار آسیب پذیر می باشد و درصورتی که توسط متخصصان این حوزه عملیات شستشو صورت نگیرد ممکن است خسارات جبران ناپذیری متحمل شوید.

در قالیشویی مهرویلا تمامی فرش ها توسط کارشناسان مجموعه کارشناسی شده و سپس در سالن شستشوی مورد نظر قرار می گیرند تا با توجه به نوع بافت و رنگ فرش و میزان کثیفی آن عملیات شستشوی مورد نیاز فرش بر روی آن انجام پذیرد.

لازم به ذکر است کارشناسان ما به صورت رایگان به منزل شما مراجعه می کنند و پس از مشاهده فرش اطلاعات لازم را برای شستشوی فرش و خدمات فرش را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا مشتریان با اطلاعات کامل اقدام به تصمیم گیری نمایند.

مزایای قالیشویی در مهرویلا :

 

  • کلیه خدمات قالیشویی دارای ۴۸ ساعت گارانتی می باشد
  • تحویل فرش ها از لحظه جمع آوری نهایتا ۷۲ ساعت می باشد
  • عضو رسمی اتحادیه قالیشویان استان البرز و تهران
  • سرویس دهی برای تمامی مناطق کرج
  • شستشوی اسلامی با آب کر
  • شستشو به دو روش سنتی و مکانیزه
  • استفاده از بروز ترین تجهیزات شستشوی فرش
  • بکارگیری از بهترین مواد شوینده بهداشتی
  • بهرهمندی از دستگاه خشک کن و میکروب زدای فرش

خدمات قالیشویی در مهرویلا :

 

در مجموعه قالیشویی گوهردشت خدمات زیر به صورت تخصصی زیر نظر کارشناسان زبده صورت می پذیرد :

شستشوی فرش های ماشینی مهرویلا 

پس از جمع آوری فرش های ماشینی از منزل شما عزیزان فرش ها در اولین فرصت به کارخانه قالیشویی منتقل می شوند، سپس با توجه به نوع بافت، جنس، تراکم، رنگ و میزان کثیفی آن ها دسته بندی می شوند. سپس هر یک از فرش ها به سالن شستشوی مربوطه منتقل می شود تا عملیات شستشو به صورت سنتی یا مکانیزه بر روی آن صورت گیرد.

سپس فرش ها وارد دستگاه آبگیری می شوند تا آب داخل آن با صورت کامل تخلیه شود، در مرحله بعد فرش های به گرمخانه و دستگاه خشک کن صنعتی منتقل شده تا فرایند خشک شدن فرش ها سپری شود. در نهایت فرش ها پس از خشک شدن توسط کارشناسان کنترل کیفی مورد بررسی قرار می گیرند و عملیات بسته بندی فرش های ماشینی صورت می گیرد.

شستشوی فرش های دستباف مهرویلا 

باتوجه به حسایت بالای فرش های دستباف و همچنین ارزنده بودن آن ها فرآیند شستشو نیز تخصصی تر می باشد، پس از مراجعه کارشناسان به منزل شما عزیزان و ارایه توضیحات لازم برای شستشوی فرش و خدمات آن، فرش های جمع آوری شده و به کارخانه قالیشویی مهرویلا منتقل میشود.

در مرحله بعد فرش های دستباف با توجه به رنگ و جنس و همچنین میزان کثیفی آن جداسازی شده و در صورت وجود لکه قبل از شستشو فرآیند لکه برداری روی فرش های دستباف صورت می پذیرد . در نتیجه پس از لکه برداری فرشها آماده ی شستشو می باشند، و به سالن مربوطه منتقل می شوند تا عملیات شستشو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

خدمات تخصصی فرش های ماشینی و دستباف 

در این مجموعه کلیه خدمات رفوگری، سوختگی، ترمیم، پارگی، رنگبرداری، لکه برداری، ریشه، شیرازه و خدمات زیبایی فرش ها زیر نظر کارشناسان ما انجام می گیرد.

شستشوی انواع موکت مهرویلا 

امروزه تنوع موکت ها بسیار زیاد شده است و بافت و طرح موکت ها به سمت فانتزی نیل پیدا کرده است از این رو خدمات شستشوی این موکت ها باید با حساسیت بسیار بالا و مواد شوینده مخصوص صورت گیرد. در قالیشویی مهرویلا همه نوع موکت اعم از پالاز و معمولی به بهترین شکل ممکن زیر نظر کارشناسان انجام می گیرد.

شستشوی مبلمان در مهرویلا 

یکی دیگر از خدمات قالیشویی در مهرویلا شستشوی مبلمان در منزل می باشد، کارشناسان ما با مراجعه به منزل شما با استفاده از بروزترین تجهیزات و بهترین مواد شوینده نانو خدمات تخصصی شستشوی مبلمان شما عزیزان را در منزل شما انجام می دهند .

قیمت قالیشویی در مهرویلا کرج :

نوع خدمات توضیحات
شستشوی فرشهای دستبافت کارشناسان ما در منزل قیمت میدهند (بازدید رایگان)
شستشوی فرشهای ماشینی از متری۲۵,۰۰۰ تومان
شستشوی فرشهای ماشینی ازمتری ۲۵,۰۰۰ تومان
شستشوی فرش زرونیم از تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی قالیچه از تخته ای۱۲۰,۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان راحتی از دستی ۴۵۰,۰۰۰ تومان
حق سرویس ۵۰,۰۰۰ تومان
  • قیمت شستشوی فرش های ماشینی  

 قیمت شستشوی فرش های ماشینی از متری ۲۵ هزارتومان می باشد که با توجه به جنس و تراکم و بافت فرش شما متغیر رو به بالا می باشد.

  • قیمت شستشوی فرش های دستباف 

قیمت شستشوی فرش های دستباف از متری ۵۰ هزارتومان به بالا متغیر می باشد .

  • قیمت شستشوی مبلمان 

قیمت شستشوی مبلمان راحتی از دستی ۴۵۰ هزار تومان شروع می شود.

لازم به ذکر است کلیه تعرفه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و زیر نظر اتحادیه می باشد.

۲.۷/۵ - (۳ امتیاز)
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری