قالیشویی در کرج باغستان

قالیشویی در کرج باغستان

 

قالیشویی در کرج

باغستان کرج کجاست؟

قالیشویی در کرج باغستان
قالیشویی در کرج باغستان

باغستان کرج کجاست؟ نام منطقه ای در شمال غرب شهر کرج (با نام قدیمی باغسبان) است. این منطقه یکی از مناطقی در سطح شهر کرج است که به دلیل نامحدود بودن اراضی وسیع شمالی و غربی آن، قابل گسترش بوده، باغستان از شرق به منطقه‌ای به نام اشتراکی از جنوب به صوفی آباد و شاهین ویلا و از شمال به آتشگاه می‌رسد. باغستان به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می گردد. باغستان غربی کرج از نواحی کوهستانی و خوش آب و هوای کرج است. این منطقه با آمار بالای ساخت و ساز موجود در آن از مناطق رو به رشد کرج می باشد. محله باغستان دارای جمعیتی با درآمد متوسط رو به بالا میباشد.

 

ساختار و امکانات شهر باغستان کرج

بلوار باغستان کرج که به انتها می‌رسد، سمت چپ بلواری می بینید که شما را به سوی محله باغستان غربی می‌برد، خیابانی دوطرفه که فروشگاه‌ها در دو سوی آن ردیف شده‌اند. این خیابان به میدان ولی‌عصر(عج) می‌رسد. بلوار سمت راست این میدان را کوچه‌هایی با نام «لاله» و بلوار سمت چپ را کوچه‌های«شبنم»تشکیل داده‌اند. راه مستقیم هم به بیمارستان البرز و زمین‌های بیدار چشمه می‌رسد.

به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج از جمله مکان های زیبا در شمال غربی شهرستان کرج به وسعت هزار هکتار است که علاوه بر آنکه برای گردشگری و تفریح مناسب می باشد، امکانات برگزاری مسابقات کوهنوردی و دوچرخه سواری در این محیط در نظر گرفته شده است.

دهکده گردشگری باغستان  دارای ایستگاه های کوهستان، ۲ آب بند خاکی برای ذخیره و تفرج و مسیرهای مختلفی برای کوهپیمایی است.

گفتنی است قابلیت مناسب این مکان برای ورزش های کوهستانی موجب شده که میزبان بسیاری از ورزشکاران شود و این بار نیز طبق هماهنگی های به عمل آمده از سوی ادارات مربوطه با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج میزبان دوچرخه سواران برای مسابقات کشوری شد.

قالیشویی در کرج باغستان
قالیشویی در کرج باغستان

بزرگترین آبشار مصنوعی استان البرز در باغستان کرج

این آبشار طبیعی ترین آبشار مصنوعی کلانشهر کرج بوده که با رویکرد کاملا اقتصادی و حفاظت از محیط زیست از مصالح موجود در منطقه و توسط کارشناسان و نیروهای اجرایی سازمان ساخته شده است. این آبشار با ارتفاع ۴۵ متر ساخته و حدود ۶۰۰ سنگ که بین ۳ تا ۵ تن وزن داشتند در آن استفاده شده که طی ۶ ماه به بهره برداری رسیده است. در این آبشار ۳ برکه در مرحله های مختلف وجود دارد که برکه پایین با هزار متر مکعب محل ذخیره آب می باشد.

قالیشویی در کرج باغستان
قالیشویی در کرج باغستان

قالیشویی در کرج باغستان

قالیشویی گوهردشت به علت نزدیکی منطقه گوهردشت به باغستان خدمات قالیشویی در کرج باغستان را با ارائه خدمات نوین در این منطقه خیال هم محلی های عزیز را از بابت قالیشویی راحت کرده است .


بیشتر بخوانید

تاریخچه کرج

قالیشویی خوب چه قالیشویی است ؟

اصول حرفه ای قالیشویی ۱

باغستان در گوگل مپ [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری