قالیشویی مهرشهر کرج

قالیشویی مهرشهر کرج

 

قالیشویی مهرشهر کرج بیش از ۲۰سال سابقه فعالیت در مهرشهر را دارد و با داشتن کارخانه اختصاصی قالیشویی در مهرشهر خیابان طالقانی آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریان ساکن در این منطقه می باشد. همچنین سرویس رایگان و کلیه خدمات دارای  ۴۸ ساعت گارانتی می باشد.

برخی  از خدمات :

شستشوی فرش دستبافت

شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش مدرن وفانتزی

خدمات ریشه، شیرازه، رفوگری، رنگ برداری

قالیشویی مهرشهر کرج یکی از پرسابقه ترین و محبوب ترین قالیشویی ها در این منطقه می باشد. این شرکت از گذشته تا به امروز با بهره مندی از بهترین تجهیزات سعی بر آن دارد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد. در این راستا نیز بسیار پیشرفت داشته و هم اکنون در اولویت انتخاب بسیاری از مخاطبان می باشد. قالیشویی مهرشهر فرش را به عنوان یک اثر هنری دانسته و در شستشوی فرش ها که زحمت زیادی صرف بافت آنها می شود، بسیار حساس عمل می کند. شستشوی فرش در ایام گذشته به دلیل تنوع کم آن برای مراکز خدماتی بسیار آسان بود. امروزه تنوع بسیار بالایی را در صنعت فرش می توان مشاهده کرد. بسیاری از شرکت ها با استفاده از متنوع ترین طرح ها و نخ ها به دنبال تولید فرش های گوناگون هستند. در نتیجه شستشوی چنین فرش ها برای اینکه بافت فرش آسیبی نبیند، کار بسیار پیچیده ای می باشد. قالیشویی مهرشهر کرج با در اختیار داشتن مجهزترین امکانات و دستگاه های پیشرفته به بهترین شکل ممکن در این حوزه فعالیت دارد. همچنین این شرکت کمترین آسیب را به رنگ و بافت فرش در حین شستشو و خشک کردن آن وارد می کند. امروزه می توان گلیم و قالی را به عنوان کالاهای لوکس در نظر گرفت. حضور این محصولات در چیدمان منزل بسیار پررنگ بوده و به همین منظور شستشوی فرش ها را نباید به شرکت های بی تجربه با امکانات پایین واگذار کرد. قالیشویی مهرشهر کرج یکی از کاربلدترین قالیشویی در این منطقه شناخته شده و توانسته است در طول فعالیت خود اعتماد بسیاری از مشتریان را به دست آورد. این قالیشویی با بهره گیری از متد روز جهانی، خدمات ویژه ای را در شستشوی قالی و گلیم برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج

یکی از خدمات مهمی که در حال حاضر بسیاری از خانواده ها، مراکز تجاری، فرهنگی، اداری و … به آن نیاز دارند، قالیشویی و مبل شویی می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده برای شستشوی فرش و مبلمان خود، قالیشویی مهرشهر در کرج را انتخاب نمایید. ما به شما اطمینان می دهیم که علاوه بر شستشوی فرش هایتان در بهترین کیفیت ممکن، طول عمر آنها را نیز افزایش دهیم. که این موضوع رابطه مستقیمی را با نحوه شستشو، تجهیزات مدرن شستشو و شوینده ها دارد. قالیشویی مهرشهر کرج به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین مجموعه های فعال در حوزه قالیشویی می باشد. این شرکت در طی فعالیت چند ساله ی خود، سابقه بسیار درخشانی را بر جای گذاشته است. از جمله خدمات ارائه شده در قالیشویی مهرشهر کرج می توان به خدمات مبل شویی، شستن انواع فرش های ایرانی، خارجی و ترکی، امکان شستشوی انواع موکت های پرز کوتاه و پرز بلند استفاده از شوینده های معتبر، فعالیت به صورت ۲۴ ساعته، تحویل فوری، شناخت نیازهای مشتریان، کیفیت بالای شستشو، ارائه خدمات اعلاشویی و … اشاره نمود. شما می توانید روی خدمات ما در قالیشویی محدوده مهرشهر حساب کنید. هم چنین بدون نگرانی از بابت خدمات ارائه شده، کالای خود را به شکل تمیز تحویل بگیرید.

قالی شویی مهرشهر کرج

نکات مهم در انتخاب یک قالیشویی خوب در مهرشهر

انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر چندان کار سخت و دشواری نمی باشد. افراد بسیاری به صورت سیار در زمینه قالیشویی خدمات ارائه می دهند. تحویل فرش به چنین افرادی بسیار ریسک پذیر می باشد. چرا که در صورت آسیب رسیدن به قالی و فرش هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نمی گیرند. انتخاب یک کارخانه قالیشویی خوب و مطمئن در محدوده مهرشهر بسیار راحت بوده و شما می توانید با انتخاب ما از بهترین خدمات و امکانات شرکت مان بهره مند شوید. هر زمان که خواستید فرش یا قالی های خود را مثل روز اول براق و تمیز کنید کافی است با برقراری تماس تلفنی با قالیشویی مهرشهر کرج پروسه شستشو و خشک کردن فرش های خود را به پرسنل مجرب مجموعه ما بسپارید. فرش شویی مهرشهر کرج، خدماتی در زمینه ترمیم و رفوگری نیز ارائه می دهد. شما می توانید برای ترمیم فرش خود در صورت داشتن آسیب فیزیکی از جمله پارگی یا سوختگی از خدمات قالیشویی مهرشهر کرج بهره مند شوید. در انتخاب قالیشویی حتما به صدور و ارائه بیمه نامه از سوی شرکت قالیشویی ما دقت لازم را داشته باشید. نوع مواد شوینده استفاده شده در فرایند شستشو و دیگر تجهیزات مربوط به خشک کردن فرش ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

شستشوی فرش در مهرشهر کرج

قیمت قالیشویی مهرشهر کرج

هزینه قالیشویی مهرشهر کرج یکی از موضوعات مهم برای مشتریان به شمار می رود. همانطور که میدانید اغلب افراد به دنبال هزینه های ارزان برای بهره مندی از خدمات می باشند. که این موضوع در صنعت قالیشویی نیز صدق می کند. با توجه به افزایش مراکز خدماتی فرش شویی در مهرشهر کرج شاهد ایجاد فضای رقابتی هستیم. در این راستا مشتریان بر اساس علایق خود و انتظاراتی که از مراکز خدماتی دارند، یکی از شرکت های قالیشویی را در اولویت خود قرار می دهند. در این میان می توان گفت قیمت قالیشویی مهرشهر کرج نسبت به دیگر مجموعه ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید با هزینه های مقرون به صرفه از خدمات قالیشویی و مبل شویی ما بهره مند شوید. هزینه های قالیشویی به شکل عمده وابسته به هزینه مصرف آب و هزینه مواد شوینده است. تمام اتوماتیک بودن قالیشویی مهرشهر کرج، کمترین هزینه های را برای خدمات قالیشویی به دنبال خواهد داشت. اگر به دنبال قالیشویی ارزان مهرشهر کرج هستید می توانید همین الان با برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به شرکت شستشوی فرش مهرشهر کرج در مورد نرخ قیمت های مبل شویی، فرش شویی در انواع مختلف و … اطلاعاتی را به دست آورید. قالیشویی مهرشهر کرج با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات، کمترین میزان مصرف آب را مصرف می کند. به همین دلیل قیمت نهایی خدمات ارائه شده در قالیشویی مهرشهر برای مشتریان بسیار اقتصادی و ارزان خواهد بود.

قالی شویی مهرشهر کرج

قالیشویی تمام اتوماتیک مهرشهر کرج

قالیشویی کرج مهرشهر با بهره مندی از دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین خدمات و امکانات را در صنعت قالیشویی ارائه می دهد. این فرایند برای شستشوی فرش های دستباف بسیار موثر بوده و مزیت های بسیاری را به دنبال دارد. همانطور که میدانید کیفیت و نحوه ی شستشوی انواع فرش و قالی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد . به همین منظور دستگاه های قالیشویی در ابعاد، کیفیت و انواع مختلف بر اساس نیازهای مشتریان عرضه می شوند. استفاده از برس های قدرتمند، استهلاک پایین، کمترین میزان مصرف برق و … از جمله ویژگی های این دستگاه ها به شمار می روند. شرکت شستشوی فرش مهرشهر  با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، عملیات شستشو را در ۵ مرحله انجام می دهد. مراحل عبارتند از:  خیس کردن فرش –  جارو زدن – برس زدن همراه با شامپو –  برس زدن همراه با آب – شستشو با آب بدون برس

در آخر نیز مرحله آبگیری فرش صورت می گیرد. کیفیت کار قالیشویی ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال افزایش می باشد. در نتیجه بسیاری از مشتریان روش تمام اتوماتیک شستشوی فرش را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند.

خدمات و امکانات قالیشویی مهرشهر کرج کدامند؟

شستشوی فرش به شکل کارخانه ای از ویژگی ها و مزایای متعددی برخوردار بوده و پروسه خشک کردن در این روش به صورت گرمخانه ای انجام می شود. به عبارتی در هر فصلی از سال می توان به شستشوی انواع فرش در قالیشویی پرداخت. بدون آنکه نیاز به نور مستقیم خورشید باشد. استفاده از تکنولوژی در شستشوی صحیح فرش ها نتیجه بسیار مطلوبی را به دنبال دارد. به همین دلیل می توان گفت نتیجه شستشوی مدرن بسیار باکیفیت و سریع می باشد. فرش یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون خانه بوده و نقش بسیار مهمی را در خانه های ایرانی دارد. با توجه به ماهیت فرش و نحوه استفاده از آن، فرش ها اغلب در معرض آلودگی قرار می گیرند. به همین دلیل باید مرتبا برای شستشو به قالیشویی ارسال شوند. در این راستا اگر به دنبال بهترین و معتبرترین شستشوی فرش مهرشهر هستید می توانید مجموعه ما را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

قالیشویی مهرشهر کرج ، شستشوی فرش ها را به صورت کاملا تخصصی با استفاده از دستگاه های مدرن و تمام اتوماتیک انجام می دهد. برخی از افراد هر ساله یک یا چند بار فرش های خود را مورد شستشوی قرار می دهند. پیشنهاد ما این است که اگر فرش تان زیاد کثیف نشده سالی یک بار آن را مورد شستشو قرار دهید. البته اگر با روش های اصولی و مواد شوینده با کیفیت شستشوی فرش انجام شود هیچ مشکلی بافت فرش را تهدید نخواهد کرد. انتخاب یک قالیشویی خوب کار چندان سختی نمی باشد.

فقط یکبار با انتخاب قالیشویی مهرشهر کرج می توانید تمامی خدمات و امکانات این مجموعه را بسنجید. سپردن پروسه شستن قالی به افراد باتجربه و کاربلد مجموعه ما، بدون تردید بهترین انتخاب شما خواهد بود. قالیشویی مهرشهر با داشتن کادر مجرب و مطمئن این امکان را به مشتریان می دهد که با خیال راحت فرش خود را جهت شستشو به مجموعه ما بسپارند.

قالیشویی کرج مهرشهر 

مقایسه قالیشویی سنتی با قالیشویی تمام اتوماتیک

قالیشویی مهرشهر کرج به صورت تمام اتوماتیک با بهره مندی از به روز ترین دستگاه ها به فعالیت خود مشغول می باشد. بدون شک روش تمام اتوماتیک در مقایسه با روش سنتی از ویژگی ها و مزیت های بسیاری زیادی برخوردار است. امروزه توجه بسیاری از افراد به سمت قالیشویی با روش اتوماتیک سوق پیدا کرده است. در حال حاضر کمتر از روش سنتی برای شستشوی انواع فرش ها استفاده می شود. در قالیشویی به روش سنتی تمامی پروسه مربوط به شستن و خشک کردن فرش توسط کارکنان صورت می گرفت. در روش قالیشویی سنتی از ابزارهایی نظیر فرچه های دستی، پمپ آب، تی، انواع جارو و … استفاده می کردند. در چنین روش شستشو، بافت فرش های دستباف به طور کلی در معرض خطر بوده است. همچنین در حین شستشو فرش به روش سنتی با پس دادن رنگ مواجه بودیم. بنابراین استفاده از روش قالیشویی مذکور روز به روز کمرنگ تر شد.

در گذشته روش قالیشویی سنتی در اولویت انتخاب مردم واقع می شد. به گونه ای که یا خودشان فرش را به صورت دستی می شستند یا در قبال پرداخت مبلغی، شستشوی آن را به افراد کاربلد می سپردند. از مهمترین معایب شستشوی دستی می توان به میزان آبی که به هدر می رود، اشاره کرد. با توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی شاهد تحول بزرگی در صنعت قالیشویی هستیم. کاهش مصرف آب با استفاده از دستگاه های پیشرفته عامل اصلی صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

محیط قالیشویی مهرشهر کرج کاملا یک فضای مصنوعی بوده و عملیات شستشو در آن به کمک ماشین آلات و دستگاه های حرفه صورت می گیرد. به همین دلیل انواع فرش ها در هر نوع و بافتی که باشند به بهترین شکل ممکن تمیز شده و به مشتریان تحویل داده می شوند.

 

مزایای شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی مهرشهر کرج کدامند؟

شستشوی فرش در قالیشویی مهرشهر کرج با آب شرب شهری صورت نمی گیرد. بلکه همکاران ما از آب تصفیه شده و مخصوص قالیشویی استفاده می کنند. در نتیجه هدر رفتن آب شرب در این روش به حداقل می رسد. در قالیشویی مهرشهر از سیستم مخصوص شبکه ای برای هدایت آب آلوده به داخل فاضلاب استفاده می شود. که در این راستا کمترین آسیب به محیط زیست وارد می گردد. اگر شما هم دوستدار طبیعت هستید می توانید با انتخاب قالیشویی مهرشهر کرج از مزیت ها و ویژگی های دستگاه های تمام اتوماتیک بهره مند شوید. مهمترین و اصلی ترین قابلیت ها و مزایای شستشوی تمام اتوماتیک قالیشویی مهرشهر کرج عبارتند از:

افزایش سرعت و دقت کار – صرفه جویی در مصرف آب – صرفه جویی در میزان برق مصرفی – کاهش چشمگیر خطای انسانی – تمیز شدن انواع فرش ها به شکل عمقی – رعایت اصول بهداشتی کامل – جلوگیری از انتقال باکتری در حین شستشو به دیگر فرش ها – رول و کاور کردن مکانیزه – عدم پارگی ریشه و شیرازه فرش ها –  کاهش زمان شستشو در دستگاه های تمام اتوماتیک

قالیشویی در کرج مهرشهر

قالیشویی فوری مهرشهر کرج

شستشوی فوری در قالیشویی مهرشهر کرج یکی از مزایای سپردن فرش به این مجموعه می باشد. در واقع کاهش نیروی انسانی در قالیشویی کرج، عملیات شستشوی باکیفیت و سریع و استفاده از تجهیزات روز دنیا توانسته است در صنعت قالیشویی تحول عظیمی را به دنبال داشته باشد. سرعت شستشو در قالیشویی مهرشهر به شکل استاندارد بوده و مشتریان هیچ گونه نگرانی را در خصوص نتیجه شستشو نداشته باشند. قالیشویی سریع مهرشهر کرج، در کوتاهترین مدت زمان ممکن خدمات شستشوی قالی را ارائه می دهد. شما می توانید در هر زمانی که دوست دارید فرش خود را به مجموعه قالیشویی مهرشهر کرج، تحویل داده و بعد از گذشت زمان کوتاهی جهت تحویل فرش تان به قالیشویی مراجعه کنید. قالیشویی مهرشهر حتی در ایام تعطیلی سال نیز خدمات قالیشویی را ارائه می دهد. شما می توانید با خیال آسوده قالی های خود را به دست دوستان ما بسپارید.

زمان تحویل در قالیشویی مهرشهر کرج

زمان تحویل برای مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که شستشوی فرش ها فرایند زمانبری بوده و این موضوع علاوه بر جنس و بافت فرش به میزان کثیفی آن نیز بستگی دارد. یعنی هر چقدر آلودگی بیشتر باشد پروسه خاک گیری و شستشو نیز بسیار طولانی می باشد. برخی از لکه ها و آلودگی ها را تنها با پاک کننده های فوری نمی توان از بین برد. در نتیجه پس از استفاده از لکه بر، باید زمانی را منتظر ماند تا محلول به خورد فرش برود تا تاثیر مطلوبی را داشته باشد. قالیشویی مهرشهر کرج به عنوان سریع ترین قالیشویی در محدوده مهرشهر در کمتر از ۴۸ الی ۷۲ ساعت فرش ها را تحویل می دهد.

قالیشویی مهرشهر کرج پس از طی کردن فرایند شستشو و لکه گیری، با بهره مندی از دستگاه آب گیری به پروسه خشک کردن فرش ها نیز سرعت می بخشد. توجه داشته باشید که قالی ترکی و خارجی نیازمند پروسه خاص برای شستشو و خشک کردن هستند. پیشنهاد ما این است در صورت داشتن فرش های ترکی و خارجی عجله ای در تحویل کالای خود نداشته باشید. تا قالیشویی ما فرصت و زمان کافی را برای شستشو و آبگیری این نوع فرش ها داشته باشد.

 

شستشوی فرش مهرشهر کرج

شماره تماس قالیشویی مهرشهر کرج را به خاطر بسپارید

مشتریانی که در محدوده مهرشهر کرج هستند، می توانند جهت انتخاب مجموعه معتبر برای شستشوی فرش های خود، مرکز خدماتی ما را در اولویت خود قرار دهند. بدون تردید انتخاب ما با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در قالیشویی مذکور، مطلوب ترین انتخاب شما خواهد بود. در صورتی که به دنبال قالیشویی برای تحویل دادن فرش های خود هستید پیشنهاد می کنیم شماره قالیشویی مهرشهر کرج را از همین سایت برداشته و جهت تحویل دادن فرش های خود وقت قبلی بگیرید. مجموعه ما با استفاده از دستگاه هایی که آسیبی به فرش وارد نمی کنند، خدمات بی نظیری را ارائه می دهد.

قالیشویی سریع مهرشهر کرج خدمات بی نظیری را در حوزه اعزام نیرو برای جمع آوری فرش های شما ارائه می دهد. در این راستا شما می توانید با برقراری تماس تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرش هایتان را به کارکنان ما تحویل دهید. هم چنین در پایان کار فرش ها پس از قرار گرفتن در درون کاورها، توسط کارکنان مجموعه ما به آدرس مشتریان ارسال می شوند. به منظور ثبت درخواست آسان می توانید از طریق اینترنت اقدام نموده و از تخفیفات ویژه در حین رزرو آنلاین بهره مند شوید.

مهرشهر کرج کجاست؟ به دلیل پیشینه مهرشهر کرج در ابتدا با ساخت کاخ مروارید برای شمس پهلوی و محدود کردن فضا به زندگی اشرافی و خانه‌ها کاخ‌های مجلل به مرور فضای مهرشهر به شهری حاشیه‌ای شامل ویلاها و کاخ‌های لوکس بدل شد. پس از انقلاب در این منطقه به روی عموم باز شد. بلوار ارم مهرشهر جایی بود که کاخ مروارید برای شمس پهلوی ساخته شد. او که به بیماری آسم دچار بود می‌بایست از آلودگی تهران به دور باشد و به همین دلیل این کاخ توسط طراحان و معماران آمریکایی برای او ساخته شد. کمربندی از باغات سیب به دور این کاخ کشیده شد تا به تصفیه هوا کمک کند. در همین بلوار پارک هامون قرار دارد با وسعت ۳ هکتار و تمام این موارد نشان می‌دهد که با منطقه‌ای لوکس و زیبا طرف هستید با خانه‌هایی اشرافی با باغات زیبایی با درختان سیب و گلابی و هلو و گردو. پس از انقلاب منطقه به دست بنیاد مستضعفان افتاد و به روی عموم باز شد. زمانی به صورت مستقل بود اما امروزه بخشی از شهر کرج محسوب می‌شود. غرب کرج و دو منطقه ۴ و ۱۲ مربوط به مهرشهر است. تا مرکز شهر کرج ۱۶ کیلومتر راه است. از جنوب آزادراه کرج قزوین و از ابتدای بلوار ارم اگر حساب کنید، منطقه مهرشهر آغاز می‌شود و انتخاب بولوار که طول آن ۱۲ کیلومتر است پایان می‌یابد.

قالیشویی در کرج مهرشهر
قالیشویی در کرج مهرشهر

مهرشهر چند فاز دارد؟ اگر قصد خرید خانه در مهرشهر را داشته باشید ابتدا باید با موقعیت مهرشهر و فازهای مختلف مهر شهر کرج آشنا شوید: فاز ۱ مهرشهر: از شمال آن به باغ سیب می‌رسید. بلوار دانش که در امتداد این باغ قرار دارد از ابتدا به خیابان گلستان یکم می‌رسد و از انتها به خیابان ارم. در میان فازهای مهرشهر ، فاز یک از گران‎‌ترین مناطق است. از میانه این فاز، بلوار شهرداری عبور می‎کند. فاز یک پر است از کافه و رستوران. هم خانه‌های ویلایی بسیار گران قیمت در آن قرار دارد و هم آپارتمان‌های سه تا پنج طبقه. به طور کلی خیابان کشی در فاز یک بسیار منظم است. با توجه به تراکم کم جمعیت، ترافیک خاصی مشاهده نمی‌کنید و به همین دلیل هوای خنک و تصفیه شده‌ای که از باغات زیبا عبور می‌کند آلوده نخواهد شد. از سمت غرب از خیابان ۱۰۰ تا ۱۲۰ غربی . از سمت شرق از خیابان ۱۰۰ تا ۲۰۰ شرقی امتداد دارد. فاز یک در منطقه  کرج واقع شده است. فاز ۲ مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر
قالیشویی درمهرشهر

فاز دو نیز از قسمت غربی به خیابان ارم می‌رسد و از سمت شرقی به خیابان گلستان. خیابان ۱۲۰ غربی تا ۲۲۳ غربی مربوط به فاز دو است و انتها فاز دو به خیابان مسیح پاکدل می‌رسد. خیابان ۲۰۲ شرقی تا خیابان ۲۱۴ نیز در فاز دو مهرشهر قرار دارد. در فاز دو چندین کافه و رستوران بسیار شیک و خاص خواهید دید و آرامش و آسایش زندگی کاملا تامین است. فاز ۳ مهرشهر فاز سه انتهای بلوار شهرداری است که در نهایت به کاخ شمس می‌رسد. از خیابان ۳۰۹ غربی تا خیابان ۳۱۹ غربی و از سوی دیگر از خیابان ۳۲۲ تا خیابان ۳۴۰ شرقی امتداد دارد. مرکز خرید، ورزشگاه، مدرسه و پاساژهایی برای خرید های لوکس‌تر و تره‌بار و درمانگاه برای خرید روزانه در فاز سه دسترسی مناسبی دارد. قالیشویی در کرج مهرشهر قالیشویی گوهردشت با ارائه خدمات خود به منطقه مهرشهر آمادگی این را دارد تا بهترین کیفیت خدمات را به مشتریان عزیز به این منطقه ارائه کند .

 

۴/۵ - (۱ امتیاز)
2 نظر
مریم

قیمت شستشوی فرش در مهرشهر رو هم میشه اشاره کنید

gohardasht

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان قالی شویی مهرشهر تماس حاصل فرمائید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری