اصول حرفه ای قالیشویی ۱

اصول حرفه ای قالیشویی ۱

انواع شستشوی فرش

 

قالیشویی در کرج

قالیشویی گوهردشت با تخصص در زمینه شستشوی انواع فرشها نظیر: فرش دستباف، ماشینی، گلیم، جاجیم، مبلمان و… که هر کدام را با متد خاص و با در نظر گرفتن بافت، جنس و نوع رنگی که به کار رفته است با تجهیزات شستشوی حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

از انجایی که شستشوی فرش از انواع مختلفی و گسترده ای برخوردار است نگاهی اجمالی به شیوه ی شستشو در قالیشویی گوهردشت میپردازیم.

 

  • شستشو به شیوه (خشکشویی)

 

خشکشویی به شیوه ای گفته میشود که از بافت فرش خاکهای داخل بافت را با یک مکنده قوی بیرون میکشند. این اتفاق وقتی رخ میدهد که مایعی روی فرش پاشیده شود تا با خاک داخل فرش ترکیب شود و باعث میشود که خاک رهاسازی شود تا با استفاده از مکنده قوی تمام خاک داخل بافت بیرون کشیده شود.
  • شستشو با بخار

در این روش مایعی به حالت گرم به بافت فرش نفوذ میکند و باعث میشود خاک از بافت فرش جدا شود و بعد از جدا شدن خاک با مکنده قوی از سطح فرش می مکد.

 

 

 

تخفیف ۱۰% ویژه سفارش اینترنتی
قالیشویی گوهردشت

 

  • شستشو با شامپو فرش

شستشو با اسفنج و شامپو فرش خاک را از فرش جدا میکند و با یک بورس موتوری خاک را از عمق فرش جدا میکند و تمام ذرات باقی مانده با جاروبرقی قوی بیرون کشیده میشود.

_دلایل انتخاب یک قالیشویی مطمئن از نظر (قالیشویی گوهردشت)

  • ۱_استفاده از دستگاههای شستشوی به روز و کار امد
  • ۲_لکه بری بالا
  • ۳_نرم و تمیزی فرش
  • ۴_خدمات عالی پرسنل از لحظه تحویل گرفتن فرش تا لحظه تحویل دادن به مشتری
  • ۵_احترام به مشتری و اطمینان خاطر همیشگی او

 

شرح خدمات قالیشویی در کرج

کارخانه قالیشویی در کرج ارائه دهنده خدمات:

  1. شستشوی انواع فرش: قالیشویی گوهردشت متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی،دستبافت،کرک،ابریشم و تابلوفرش بارعایت اصول مذهبی
  2. رفوگری:رفع هرگونه پارگی انواع فرش وتابلو فرش
  3. رنگبرداری و لکه برداری:رفع وبرداشتن هرگونه لکه ورنگ بدون آسیب رسیدن به فرش
  4. ریشه زنی:تعمیر وبافت ریشه نو برای انواع فرش وتابلو فرش
  5. خشکشویی:خشکشویی انواع مبل و موکت با دستگاه های نیمه اتوماتیک درمنزل

فرش ها به صورت لول برده و لول و اتو شده همراه با کاور آورده می شود.

 

 

کارخانه قالیشویی در گوهردشت با بیش ازسه دهه سابقه از سال ۱۳۶۰فعالیت خود را در زمینه شستشوی انواع فرش اغاز نمود و دراین چند سال توانسته کیفیت خدمات خود را افزایش و دربین کارخانجات قالیشویی جزو اولین رتبه های برتر صنف قالیشویان کرج از نظر بروز بودن دستگاه و خدمات به موقع وبا کیفیت به مشتریان می باشد.
قالیشویی گوهردشت در کرج و تهران آماده سرویس دهی به شهروندان استان البرز و تهران می باشد. لازم به ذکر است که شست شوی قالی در این کارخانه بادستگاه های تمام اتوماتیک روز انجام می شود.

 

سالن شستشوی سنتی کارخانه قالیشویی گوهردشت

در سالن شستشوی سنتی که آماده خدمات دهی به قالی های اعلا و حساس دستباف و ماشینی هست که نیاز به خدمات خاصی دارن و یا از حساسیت بالایی برخوردارن؛ نظارت آنلاین روی قالی ها انجام میشه بدین صورت که کارشناس لحظه به لحظه به شستشوی قالی و خدماتی که روی قالی انجام میشه نظارت دقیق داره و متناسب با جنس قالی، لکه های روی قالی و خدمات مورد نظر مشتری و روند پیش روی شستشو و انجام خدمات، راجع به ماده شوینده و فرمولاسیون محلول لکه بر و مدت زمان لازم برای شستشو و خدمات روی قالی نظر میده تا قالی های شما مشتری عزیز در کمال سلامت و پاکیزگی از سالن شستشو خارج بشه و باز هم طبق نظر کارشناس با استفاده از یکی از سه روش آبگیری که در کارخانه ازش بهره میبریم،آب قالی گرفته میشه و پس از خشک شدن وارد سالن بسته بندی میشه تا در ردیف ها و ستون های مشخصی تا لحظه تحویل به شما مشتری گرامی در امنیت کامل نگهداری بشه. تمام این صحبت ها در راستای اطلاع رسانی به شما مشتریان گرامی قالیشویی گوهردشت بود برای اطمینان خاطر دادن به شما برای اینکه با خیالی آسوده قالی های خودتون رو به ما بسپارید تا به سلامت قالی هاتون اهمیت داده باشین و با قالی های خودتون مهربون تر رفتار کرده باشید.

 

قالیشویی گوهردشت تجلی تخصص‌،تعهد و نوآوری

تنها دارنده کارخانه اختصاصی عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان تهران و کرج

۰۲۶-۳۴۴۶۰۵۷۸ ۰۲۶-۳۴۴۴۰۴۹۴

ثبت سفارش آنلاین

gohardashtcp.com

@ghalishuyi_gohardasht

همه نوع فرش

همه نوع خدمات

 

Rate this post
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری