بهترین قالیشویی در دهقان ویلا

بهترین قالیشویی در دهقان ویلا

اگر به دنبال قالیشویی در دهقان ویلا برای شستشوی عالی فرش های ماشینی، دستباف، موکت هستید، همین الان می توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و از خدمات تخصصی شستشو و رفوگری در دهقان ویلا بهره‌مند شوید.

قالیشویی دهقان ویلا کرج

امروزه شستشوی فرش های ماشینی و دستباف نیازمند دانش و تخصص و بهره گیری از دستگاه های مدرن شستشو می باشد، باتوجه به تغییرات جدید در نوع بافت و الیاف فرش های مدرن،شستشوی این نوع فرش ها بسیار حساس بوده و نیاز به مواد شوینده و روش های جدید شستشو می باشد. درصورتی که فرش های خود را به قالیشویی های غیرمعتبر بسپارید ممکن است دچار خسارات جبران ناپذیری شوید.

 به عنوان مثال درصورتی که از مواد شوینده نامناسب استفاده شود ممکن است فرش دچار تغییر رنگ شده و از ارزش آن کاسته شود. همچنین عمل لکه برداری از روی فرش ها نیازمند تخصص و مهارت بالا به همراه مواد لکه برداری بخصوصی است که در صورت عدم رعایت آن ممکن است رنگ فرش دچار سوختگی و حتی فرش شما پوسیده شود.

مزایای کارخانه قالیشویی در دهقان ویلا

 

  • گارانتی ۴۸ ساعته کلیه خدمات
  • تحویل فرش تا ۷۲ ساعت
  • امکان انتخاب نوع روش شستشو سنتی یا مدرن
  • عضو رسمی اتحادیه قالیشویان استان البرز
  • سرویس سراسر استان البرز
  • شستشوی کاملا بهداشتی
  • هزینه های متعارف با توجه به نرخ اتحادیه
  • استفاده از مواد شوینده استاندارد و متناسب با نوع فرش
  • خشک کردن فرش ها با استفاده از دستگاه های خشک کن فرش
  • استفاده از دستگاه های آبکشی فرش
  • خاک گیری و پرزگیری فرش ها قبل از شستشو

 

خدمات قالیشویی در دهقان ویلا

 

سه روش شستشوی فرش در قالیشویی دهقان ویلا کرج:

  • شستشوی تمام اتوماتیک : این روش مناسب شستشوی فرش های ماشینی می باشد.
  • شستشوی نیمه اتوماتیک : این روش مناسب برای شستشویفرش های مدرن و فانتزی می باشد.
  • شستشوی سنتی: روش شستشوی سنتی بیشتر مناسب فرش های دستباف می باشد.

 

دو روش خشک کردن فرش ها در قالیشویی دهقان ویلا کرج:

  • دستگاه خشک کن صنعتی: خشک کردن فرش ها به وسیله دستگاه خشک کن مناسب فصل سرما و بارندگی میباشد و یا زمانی که مشتری عجله داشته باشد.
  • خشک کردن با نور مستقیم خورشید: در این روش فرش های شما مستقیما با نور خورشید و وزش باد در فضای ازاد خشک می شوند.

شستشوی فرش دستباف در دهقان ویلا:

 

فرش های دستباف با توجه به ارزش بالایی که دارند باید توسط یک قالیشویی معتبر شسته شوند زیرا در صورت آسیب دیدن فرش، مشتری محترم دچار زیان های جبران ناپذیری می شود.

قالیشویی دهقان ویلا کرج با بکارگیری از بروزترین تجهیزات شستشو و بهره‌مندی از نیروهای متخصص، مراحل شستشو فرش های دستباف را در یک سالن مجزا انجام می دهد تا فرش های دستباف بعد از شستشو دچار هیچ آسیبی نشود.

روش شستشوی فرش های دستباف با توجه به نوع بافت فرش و میزان کثیفی آن مشخص می شود، همچنین خشک کردن و بسته بندی فرش های دستباف بسیار حساس می باشد و در تمامی مراحل از زمان جمع آوری فرش تا زمان تحویل فرش توسط کارشناسان فنی کنترل می شود.

شستشوی فرش ماشینی در دهقان ویلا:

امروزه با توجه به تغییرات فرش های ماشینی به سمت مدرن شدن و فانتزی شدن این فرشها از ضرافت بسیار بالایی برخوردارند، از این رو باید با دقت بسیار بالایی شسته شوند و بکار بردن مواد شوینده قوی ممکن است فرش های شما عزیزان دچار آسیب جدی شوند. بعد از جمع آوری فرش های ماشینی از منزل شما عزیزان و منتقل شدن به کارخانه قالیشویی دهقان ویلا فرش های ماشینی با توجه به نوع بافت و نخ های آن دسته بندی می شوند و به مرحله بعد یعنی سالن مخصوص شستشو همان فرش منتقل می شوند. در این مرحله کارشناسان شستشوی مورد نیاز فرش را بر روی فرش انجام می دهند تا علاوه بر تمیز شدن هیچگونه آسیبی به فرش شما عزیزان نرسد.

پس از شستشو با توجه به وضعیت آب و هوا فرش‌ها در فضای آزاد و یا در گرمخانه خشک شده و به سالن بعدی یعنی سالن بسته بندی منتقل می شوند. لازم به ذکر است در صورتی که فرشهای شما نیاز به خدمات خاصی از جمله رفوگری شیرازه دوزی و یا ریشه دوزی داشته باشد قبل از بسته بندی این خدمات انجام می پذیرد، و پس از انجام خدمات مربوطه فرش ها مجددا به سالن بسته بندی انتقال داده می شود و کارشناس کنترل کیفی قالیشویی دهقان ویلا نظارت نهایی را بر روی فرش های شما انجام می دهد تا علاوه بر شستشویی عالی و تمیز کلیه خدمات فرش نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد.

پس از انجام مراحل بالا، فرش های شما عزیزان بسته بندی می شود و در اولین فرصت به دست شما عزیزان می رسد.

قیمت قالیشویی دهقان ویلا کرج

 

تمامی قیمت های شستشو با توجه به نوع و جنس فرش های شما عزیزان معین می شود به عنوان مثال قیمت شستشوی فرش های دستباف از ماشینی بیشتر می باشد، همچنین قیمت شستشوی فرش های با تراکم بالاتر بیشتر از فرش های تراکم پایین تر میباشد.

لازم به ذکر است میزان کثیفی و لکه های فرش شما در قیمت نهایی شستشو تاثیر گذار است.

قیمت شستشوی فرش ها بر اساس متر مربع می باشد و متراژ فرش های شما در قیمت شستشو موثر است.

در ادامه این مطلب جدولی قرار دادیم که قیمت های شستشوی فرش های ماشینی و دستباف را برای شما مشتریان عزیز مشخص کردیم :

۳/۵ - (۲ امتیاز)
2 نظر
مریم

شستشو فرش دستباف هم انجام میدید ؟

gohardasht

بله خدمات شستشوی فرش دستباف به صورت تخصصی انجام می پذیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Call Now Buttonتماس فوری